Horská kola

Od nejtěžších tratí světového poháru ve sjezdu po stezky za vaším domem. GT vyrábí celou škálu horských kol, která jsou stvořena pro naplnění vašich jezdeckých potřeb a prověřena nejlepšími jezdci světa. Takže ať už jste začátečník nebo zkušený mazák světa horských kol, GT se zavázalo vám čas na kole změnit v to nejlepší ve vašem životě.

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

OSLAVUJTE NEZÁVISLOST NA PŘEKÁŽKÁCH.

+ Odděluje síly šlapání od odpružení
+ Zachovává efektivní šlapání
+ Vytváří rychlejší a plynulejší jízdu 

Technologie využitá na kolech GT Fury, Sanction a Verb 

HYDROFORMING

HYDROFORMING

Optimalizování tvaru trubek pro maximální odlehčení a zesílení rámu.

27.5

27.5" / 650B

SPRÁVNÁ VELIKOST KOL

Velikost kol 29” byla poslední velikou revolucí (a my s ní plně souhlasíme), která nalezla cestu, jak lépe překonávat překážky a zvýšit rychlost. Problém, který jsme ale chtěli překonat použitím 27,5” kol, je, že 29ky bývají na trailu často nemotorné a těžko manévrovatelné. Chtěli jsme použít kola, která překonají veškeré překážky v cestě, ale stále nabídnou výborné řízení a schopnosti při brzdění, podobně jako na 26” kolech. Rozměr 27,5” tyto nároky splnil. Kombinuje v sobě to dobré z obou. Jízdu nejen se spoustou zábavy, ale také očekávanou experty.
FOC SPEED METAL™

FOC SPEED METAL™

Dostatečně tuhé pro Zaskar, dostatečně lehké pro silniční GTR. Nejlepší slitiny duralu, které kdy GT používalo.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Naše vlastní metodika pro výrobu rámů FOC Ultra přináší minimalistický přístup při výrobě. Používáme co nejmenší počet vrstev high-modulus vláken pro dosažení tuhé, spolehlivé a rychlé jízdy. Zaměřili jsme se i na tuhost centrální části, a to využitím dvojitě kovaného a svařeného středového dílu a široce usazených ložisek spojených dutými osami. Zadní část kola má zdvojená ložiska na čepech pro rozptýlení zátěže a zvýšení tuhosti zadní vidlice.
KÓNICKÁ HLAVA 1 1/8” × 1 1/2”

KÓNICKÁ HLAVA 1 1/8” × 1 1/2”

Stejná tuhost a přesnost řízení jako u široké hlavové trubky downhillových kol, snížení hmotnosti.
Konstrukce duralového rámu

Konstrukce duralového rámu

Při vývoji nového GT Sensor jsme snížili hmotnost o materiál z rámové výztuhy. Místo něho jsme využili na horní rámové trubce dvojitý proces hydroformingu. Tuhost centrální části jsme navýšili díky nízko uloženému, dvojitě kovanému středu a široce usazeným ložiskům spojeným dutými osami. Zadní část kola má zdvojená ložiska na čepech pro rozptýlení zátěže a zvýšení tuhosti zadní vidlice. Protažená horní rámová trubka pak dodává perfektní řízení, takže jízda má odpich a je stabilní.
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky GT Bicycles.