Horská celoodpružená

Na světě se jen málo co vyrovná pocitu, který přichází, když se vaše kola valí po lesní pěšině, vzorek se s chutí zakusuje do hlíny a vaše kolo letí s větrem o závod. Letět bez obav rovnou cestou, klikatit se po úzké pěšině nebo překonávat jednu překážku za druhou, jen tehdy se cítíte být skutečně naživu. Přesně takové momenty a pocity vám dokáží zprostředkovat plně odpružená horská kola GT.

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

OSLAVUJTE NEZÁVISLOST NA PŘEKÁŽKÁCH.

+ Odděluje síly šlapání od odpružení
+ Zachovává efektivní šlapání
+ Vytváří rychlejší a plynulejší jízdu 

Technologie využitá na kolech GT Fury, Sanction a Verb 

27.5

27.5" / 650B

SPRÁVNÁ VELIKOST KOL

Velikost kol 29” byla poslední velikou revolucí (a my s ní plně souhlasíme), která nalezla cestu, jak lépe překonávat překážky a zvýšit rychlost. Problém, který jsme ale chtěli překonat použitím 27,5” kol, je, že 29ky bývají na trailu často nemotorné a těžko manévrovatelné. Chtěli jsme použít kola, která překonají veškeré překážky v cestě, ale stále nabídnou výborné řízení a schopnosti při brzdění, podobně jako na 26” kolech. Rozměr 27,5” tyto nároky splnil. Kombinuje v sobě to dobré z obou. Jízdu nejen se spoustou zábavy, ale také očekávanou experty.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Naše vlastní metodika pro výrobu rámů FOC Ultra přináší minimalistický přístup při výrobě. Používáme co nejmenší počet vrstev high-modulus vláken pro dosažení tuhé, spolehlivé a rychlé jízdy. Zaměřili jsme se i na tuhost centrální části, a to využitím dvojitě kovaného a svařeného středového dílu a široce usazených ložisek spojených dutými osami. Zadní část kola má zdvojená ložiska na čepech pro rozptýlení zátěže a zvýšení tuhosti zadní vidlice.
INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

Odpružení dělá svoji práci. Nic víc, nic míň. Protože působí nezávisle na pohonu, může se soustředit pouze na to, na co má – plynulejší, rychlejší jízdu –, aniž by dělalo kompromisy při šlapání. Jak je to možné? Pohyb zadního kola je totiž zcela oddělen od pohonu kola, a díky tomu může sledovat směr sil od nárazů.
Konstrukce duralového rámu

Konstrukce duralového rámu

Při vývoji nového GT Sensor jsme snížili hmotnost o materiál z rámové výztuhy. Místo něho jsme využili na horní rámové trubce dvojitý proces hydroformingu. Tuhost centrální části jsme navýšili díky nízko uloženému, dvojitě kovanému středu a široce usazeným ložiskům spojeným dutými osami. Zadní část kola má zdvojená ložiska na čepech pro rozptýlení zátěže a zvýšení tuhosti zadní vidlice. Protažená horní rámová trubka pak dodává perfektní řízení, takže jízda má odpich a je stabilní.
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky GT Bicycles.