Kola 2014
Technologie

Independent Drivetrain™
OSLAVUJTE NEZÁVISLOST NA PŘEKÁŽKÁCH.
+ Odděluje síly šlapání od odpružení
+ Zachovává efektivní šlapání
+ Vytváří rychlejší a plynulejší jízdu
Technologie využitá na kolech GT Fury, Sanction a Verb

HYDROFORMING
Optimalizování tvaru trubek pro maximální odlehčení a zesílení rámu.

27.5" / 650B
SPRÁVNÁ VELIKOST KOLVelikost kol 29” byla poslední velikou revolucí (a my s ní plně souhlasíme), která nalezla cestu, jak lépe překonávat překážky a zvýšit rychlost. Problém, který jsme ale chtěli překonat použitím 27,5” kol, je, že 29ky bývají na trailu často nemotorné a těžko manévrovatelné. Chtěli jsme použít kola, která překonají veškeré překážky v cestě, ale stále nabídnou výborné řízení a schopnosti při brzdění, podobně jako na 26” kolech. Rozměr 27,5” tyto nároky splnil. Kombinuje v sobě to dobré z obou. Jízdu nejen se spoustou zábavy, ale také očekávanou experty.

BB30
Průmyslový standard spolehlivého a výkonného řešení středové partie. Navyšuje tuhost, odolnost a snižuje váhu.
FOC SPEED BLEND
Směs karbonových vláken s nejvyšším podílem hi-modulus vláken. Nejnižší hmotnost, ale mimořádná tuhost rámu. Tato směs zároveň odstraňuje problém nízké odolnosti rámu, který je typický pro podobné konstrukce.
FOC SPEED METAL™
Dostatečně tuhé pro Zaskar, dostatečně lehké pro silniční GTR. Nejlepší slitiny duralu, které kdy GT používalo.
FOC ULTRA™
Naše vlastní metodika pro výrobu rámů FOC Ultra přináší minimalistický přístup při výrobě. Používáme co nejmenší počet vrstev high-modulus vláken pro dosažení tuhé, spolehlivé a rychlé jízdy. Zaměřili jsme se i na tuhost centrální části, a to využitím dvojitě kovaného a svařeného středového dílu a široce usazených ložisek spojených dutými osami. Zadní část kola má zdvojená ložiska na čepech pro rozptýlení zátěže a zvýšení tuhosti zadní vidlice.
FOC XM METAL™
Agresivní jízdní styl žádá odolné materiály. XM metal je optimalizován pro maximální pevnost monocoque konstrukce kola.
KÓNICKÁ HLAVA 1 1/8” × 1 1/2”
Stejná tuhost a přesnost řízení jako u široké hlavové trubky downhillových kol, snížení hmotnosti.