Kola
Technologie
Hmotnost
Díky zcela novému karbonovému přednímu trojúhelníku, přidání karbonových sedlových vzpěr a vylepšené konstrukci ostatních komponentů z hliníkové slitiny, se podařilo odlehčit nový rám oproti předchozí generaci o 600 g.
RUCKUS MANAGEMENT
Dokonale řešený chránič zadní stavby tlumí veškeré nárazy řetězu.
FLIP CHIP
Systém FlipChip pro snadnou úpravu délky zadní stavby v rozmezí 10 mm.
Vše v rámu
Promyšlená integrace všech bowdenů do rámu nechává vyniknout linii kola a zároveň nabízí snadné vedení kabeláže.
Geometrie
Byla provedena klíčová vylepšení geometrie tak, aby nový Sensor dokonale vyhovoval většímu počtu jezdců.
TUBE IN TUBE
Vnitřní vedení kabeláže pro ochranu, snadný servis a čistý vzhled.
Progressive Geometry
DELŠÍ HORNÍ RÁMOVÁ TRUBKA, STEJNÁ VZDÁLENOST SEDLO – ŘÍDÍTKA.
+ Více prostoru pro ovládání kola
+ Lepší trakce při výjezdech
+ Lepší ovládání ve sjezdu
ÚLOŽNÝ PROSTOR
Prostor mezi sedlovou a horní rámovou trubkou umožňuje uchycení náhradní duše a potřebného nářadí.
Zdvih rámu
120 mm zdvihu zadní stavby dává Sensoru ST několik klíčových výhod: Efektivitu, odezvu a mrštnost.
Vyladěné zavěšení
Charakteristický systém odpružení s označením LTS (Linkage Tuned Suspension) byl přepracován tak, aby co možná nejvíce zefektivnil šlapání a převedl jej v pohyb vpřed.
Triple Triangle™
PROSLULÝ ZE TŘECH DOBRÝCH DŮVODŮ
+ Snižuje flexi zadní stavby
+ Navyšuje živost kola
+ Minimalizuje přenos vibrací